článek

Avio a Nifest = Neházejte všechny do jednoho pytle!  

 

autor: / zajímavost

Dnešní prostor využiji v mém názoru na situaci ohledně pobodání 3 dětí rapperem z Ostravy. Čin zaskočil u televizorů několik tisícovek diváků! Rapper Nifest, který podle některých písniček to opravdu neměl jednoduché, rodina, vztahy a několik dalších případů, které ho dohnali do stavu, kdy provedl něco co, někteří lidé očekávali, ale se situací nic nědělali. Každopádně, čtěte pod tímto popisem můj názor, Avio je vyšetřován na svobodě, byl propuštěn a žádnou spojitost s činem prý nemá. Rádi vyslechneme Váš názor!

Neházejte všechny do jednoho pytle! Nejmenovaný hiphopový server dává za vinu za podílení pobodání dětí i Nifestovo kamaráda Avia, který s tímto činem něměl žádnou spojitost a byl propuštěn na svobodu. Jeho otec a sám Avio oznamují, že Avio je svědkem události. Na Avia se ihned ztrhla velká spoušť urážek, které nejsou zcela příjemné a to jen kvůli článku na nejmenovaném serveru, člověk který nenese žádnou vinu a nemohl zastavit čin, který provedl Nifest, který pod vlivem alkoholu pobodal tři děti, se musí cítit velmi zle, ale věřím tomu, že Avio je silný člověk a situaci zvládne, každopádně Nifest provedl čin, který není omluvitelný a čeká na rozsudek. Nifest ze začátku varoval pomocí youtube videa, že všechny zabije a nikdo to nikomu neoznámil a akorát se lidé bavili na jeho účet, celá situace se nemusela uskutečnit, kdyby se včas oznámila situace, ale většinou to je tak, že až se něco stane, tak se teprve něco řeší, bohužel.. Zaslechl jsem, že Nifest podstoupil několik psychologických vyšetření, které zcela nepomohli. Člověk s jakoukoliv psychickou nemocí, ať už s poruchou osobnosti a dalším duševním onemocněním je schopen čehokoliv a nebere ohledy kdo mu stojí v cestě, ať už pod vlivek návykových látek i bez. Dětí je mi líto, nenesli žádnou vinu a škaredě to odnesli, každopádně jsou mimo ohrožení života.

Několik skladeb v podání Nifesta:








Více informací ohledně pobodání naleznete v archívu:
novinky.cz
iprima.cz
nova.cz Autor článku: download: Ivan Kalina




 



Reakce k článku
* Nick:
Email:
* Text:
Kód z obrázku: zlobr    

 1.  dawe  pulpo111@email.cz

že mu děti nadávali do matky protože fetuje to už lidi nezajímá a podle některých svědků byl jen venku a choval se v pohodě když se k němu zběhla banda děcek a začali říkat ty věci tak nevim čemu věřit ale ti co ho poslouchali a ted sou zhnuseny sou volove neposlouchejte hardcore když to pak neunesete
01.12.2012 23:26:45   
 2.  lonsdale  mmafan@seznam.cz

kurva jak se muzete zastavat člověka kterej o tom co ten zmrd chysta asi vedel a stejne nic neudelal?avio je ubožak kterej ma na tom taky svuj podil viny a pro ty co se nifesta zastavaj že mel težky dectvy ste normalni?!to je jako omluva pro to co udelal?vy ste asi težky vypatlanci když toto dokažete napsat kokoti skuste si popremyslet jak muselo byt tem rodičum od tech decek.kdyby to bylo na me tak nifest dostane tak aspon 15 let nebo vic.
26.08.2012 12:50:59   
 3.  :-)  

je to kluk kterej bojuje v životě o místo a bohužel to odnesli děti,ale co se stalo se stalo prostě :D
20.07.2012 14:42:57   
 4.  Eileen  

Nifest měl hrozné dětství.. a hodně zklamání.. nezastávám se ho ale souhlasím se zdeniickou.. Nic byste mu nerekli! Nifest byl svym zpusobem fajn kluk ale nepomlouvejte ho tady a bezte mu to rict do oci.. tady hrdinove ale venku byste byli vsichni vyklepani jak ratlici..
27.04.2012 20:13:27   
 5.  zdenicka  zdeniicka@email.cz

vy jste idioti ..mě by zajímalo co by jste dělali vy na jeho místě ? !! a nějaký malý cikáni ještě k tomu ?! uříznout hlavu radši si jí uřízni sám .. myslím že ted za to pyká ne? tak se uklidni.. stejně ikdyby jste ho potkali tak mu neřeknetě nic a projdete obloukem koninky !!
22.04.2012 15:48:56   
 6.  Adra  

Vím jake to je !!!! On za to nemuže měl hrozné děctví :(
15.04.2012 10:21:22   
 7.  .  

Je pěkné, jak se kurva z pachatele stává oběť... Chápu, že někdo je labilní a někdo ne, ale chtěl bych vidět, jak byste omlouvali jeho chování, kdyby pobodal vaše díte, bratra atd.. Kdyby každý řešil své problémy tím, že se pokusí zavraždit nevinného člověka (děti!), tak by nás tady za chvíli moc nezbylo.
30.12.2011 14:19:04   
 8.  ...  

Vy ani nevíte jak to měl všechno těžké !! tak ho do pičí neposuzujte jaký je ! Udělal chybu za kterou si zaplatí... Jeho matka byla fetka neměl to jednoduché a všem nám tu chybí .. :/ byl to na pohodu chlap,ale co mu udělala jeho bývalá chtěla bychvidět vás jak dlouho by jste to vydrželi ;)
06.07.2011 13:46:20   
 9.  XY  xy@pica.cz

ZMRD
01.07.2011 19:36:25   
 10.  tereza  

derek: bych chtěla vidět co by si dělal ty v jeho situaci, neznáš ho tak ho nesud, jo udělal hodně velkou blbost ale kdo nedělá chyby?!
19.06.2011 16:24:28   
 11.  Futeer  

Lidi jako Nifest to jsou krypli,pač pobodat tři děti to udela jen magor kterej se musi lečit je to fakt.eště o tom repovat no newm jakej ma styl ale je to magor.Věřim že raper Avio že stim nema nic společniho ,avio ani nerepuje o vrazde apod...
07.06.2011 14:35:42   
 12.  xXx  

Derek: ono asi neni jednoduche zit s tim ze te podvadi holka na kazdem rohu kdyz ji milujes, ze tvoje matka je fetacka a ty jeste vidis jak si to pere do zil, jak krade v obchodech sedi v base kde ty ji chodis navstevovat.. kdyz mas minimum kamosu protoze nikomu nemuzes verit.. malo kdo byto vydrzel dele...
07.03.2011 11:04:26   
 13.  hahaha  

juri hamba ti ked ma u teba respect niekto taky :D
02.03.2011 21:09:09   
 14.  Juri  

človek ktorý to dokázal,,,umna velký respect!...nikto mu neveril,až sa stalo čo sa stalo!..dokázal to veril si,,,teším sa na texty a nove songy ked výde z basy!..to budu ešte ludia pozerať! ,))
19.02.2011 22:22:24   
 15.  Derek  

Nick, lucik: Jste normalni? Jak na tom jako byl? Co tady tou sračkou dokázal? Nikdo nemá růžový život a pobodat maleho kluka si nemužes dovolit i kdyby si na tom byl kdo ví jak špatně... uvědomte se trochu
13.01.2011 19:06:27   
 16.  Nick  

SaFgame : už bych tě chtěl vidět jak něco děláš kdyby ruplo tvýmu kámošovi v hlavě a výtáhl nůž neuděla bys nic! tak neříkej že avio je kokot a nifest? ano udělal blbost ! ale taky by sis měl uvědomit jak na tom bl!
06.01.2011 12:37:30   
 17.  Lucík_*  

Tak jako my ste taky dobří chují bych chtěla vydět vás v jeho situaci
02.01.2011 03:17:33   
 18.  jaromir  

takove kurvy ja bych je polyl benzinem a zapalil by je
29.12.2010 17:05:46   
 19.  SaFgame  hugo@seznam.cz

Oba sou to uplny kokoti nifest ze je pobodal a avijo ze nic neudelal.Nechpu jak nekdo muze obhajovat kakove kurvy.
29.12.2010 17:03:29   
 20.  Kuba  

Mě dostalo : včas oznámila situace ( co to podle autora článku znamená ) tomu dost dobře nerozumím komu co oznámit ? A když to šlo oznámit a věděl o tom i autor článku proč to neudělal ? hmm těžké že ten druhý co na to koukal a po činu volně odkráčel by měl dostat tu samou vinu zavolat pomoct je povinnost jakýkoliv způsobem a ne říkat s tím nejde nic udělat mohl být pobodaný třeba jen jeden .
13.12.2010 19:23:10   
 21.  Kuba  

Mě dostalo : včas oznámila situace ( co to podle autora článku znamená ) tomu dost dobře nerozumím komu co oznámit ? A když to šlo oznámit a věděl o tom i autor článku proč to neudělal ? hmm těžké že ten druhý co na to koukal a po činu volně odkráčel by měl dostat tu samou vinu zavolat pomoct je povinnost jakýkoliv způsobem a ne říkat s tím nejde nic udělat mohl být pobodaný třeba jen jeden .
13.12.2010 19:11:38   
 22.  polyn  

skoda ze to udelal ma dobry pisnicky a hlavne lidi se meni ulice ne ale byl ozrale ovsem to ho neomlouva
11.12.2010 18:17:28   
 23.  Systematik  

Nauč se česky, ta tvoje kramadyka (=gramatika) je peklo
10.12.2010 20:23:49   
 24.  chytrej  

jedna technická pro autora: psychologický vyšetření? Možná bys měl nastudovat rozdíl mezi psychologií a psychiatrií. Pak by ti bylo jasný, že psycholog by mu s psychickou nemocí nepomohl....

06.12.2010 22:28:57   
 25.  dežo  VAJDIC@CENTRUM.CZ

BLBEČCI JSOU OBA DVA NORMALNÍ ČLOVĚK TO NEMŮŽE UDĚLAT JENOM HYENA!!!!!!!PODŘEZAT JE OBA DVA ZMRDY!!!!A TY CO JE PODPORUJOU TAKY!!CELÁ PARTIČKA CO SE TAM SCHÁZELA BYLA DIVNÁ ŠKODA ŽE JE NEPODŘEZAL MÍSTO TĚCH DĚTÍ!!!!!!!!!
05.12.2010 22:15:01   
 26.  dežo  VAJDIC@CENTRUM.CZ

KRETÉN ROKU POTKAT HO UŘEŽU MU HLAVU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
05.12.2010 22:08:19   
 27.  Punx  

Proč ho pustili nechápu,neposkytnutí pomoci apod. je podle mně trestný čin,ale to je psáno níže,třeba náš (ne)vinej Avio má tatíčka na vyšších místech,nic méně tahle diskuse to nevyřeší,co mně zklamalo,je že ti kluci ve svých textech nadávají na společnost,na systém a ve finále se zachovají jako největší hovada...místo toho aby ten svět kolem nás mohl být lepší...Lituji poškozené rodiny obětí a přeji jim spousty síly!!!
05.12.2010 14:00:09   
 28.  Punx  

Mimochodem to že nikdo na Nifestovu agresivitu neupozornil je pěkná blbost,sám ředitel školy opakovaně jeho brutalitu,šikanu hlásil na příslušná místa,ale nic se nestalo!
05.12.2010 13:59:39   
 29.  Punx  

Proč ho pustili nechápu,neposkytnutí pomoci apod. je podle mně trestný čin,ale to je psáno níže,třeba náš (ne)vinej Avio má tatíčka na vyšších místech,nic méně tahle diskuse to nevyřeší,co mně zklamalo,je že ti kluci ve svých textech nadávají na společnost,na systém a ve finále se zachovají jako největší hovada...místo toho aby ten svět kolem nás mohl být lepší...Lituji poškozené rodiny obětí a přeji jim spousty síly!!!
05.12.2010 13:55:01   
 30.  Havran  

Ova: Takže Avio je držel, Nifest bodal...a proto Avia propustili na svobodu...Ty si dobrej demák ty vole
05.12.2010 12:43:30   
 31.  Ova  garasu666@seznam.cz

Pokud vím tak Avio byl u toho bodání společně s Nifestem,místo aby jemu zabránil,nebo alespon zavolal pomoc,oběti držel aby Nifestovi nemohli utéct,nebyl jsem tam,ale svědkové mluví jasně!
05.12.2010 11:03:12   
 32.  Ova  garasu666@seznam.cz

Pokud vím tak Avio byl u toho bodání společně s Nifestem,místo aby jemu zabránil,nebo alespon zavolal pomoc,oběti držel aby Nifestovi nemohli utéct,nebyl jsem tam,ale svědkové mluví jasně!
05.12.2010 10:59:17   
 33.  Bestár  

BRT217
můžu mít dotaz, znal si někoho nebo něco kolem nifesta a avia nebo jaho a mích kamarádů ? nebo si další důležitý pražák co ví totálni píču?
04.12.2010 16:01:25   
 34.  Fozzy  

v každem připadě když je takový hrdina proč napadal děti ve věku 9 - 14 let??? to není že ho tam situace dohnala on sám sobě potřeboval dokázat že je něco a tohle byl ten nejjednodužší způsob. Já hip-hop moc neposlouchám spíš metal ale tenhle kluk měl cit pro hudbu a mohl to někam dotáhnout ve svém žánru jenže to by bylo moc složité... takhle se o něm mluví a o to mu šlo... myslím že moc dobře vím co se tam dělo jelikož bydlím na ulici svornosti... stalo se mi to pod okny...ten Nifest by měl dostat pořádných pár facek a snad by se probudil a investoval by svou energii do skládání než napadání malých dětí...
04.12.2010 15:04:59   
 35.  Ramel  

Zbytecny hroty tady. Pravdou je,ze Avio kdyz nic jinyho, mohl,nebo mel zavolat policii. Stejne tak je pravdou,ze tam nikdo z nas nebyl a to,co bysme udelali my nutne neznamena to,jak rozhodne soud. Uvidime. Cin se tim vratit neda. To je na tom to smutny!
03.12.2010 13:04:29   
 36.  BRT217  

Hoďte sem odkaz na jakejkoliv zdroj, kde je napsáno, že Avio byl u všech činů...Každej tady ví hovno, ale je děsně chytrej...typický čechy....že ňákej dement je z Ostravy a ňáký jeho 3 vylízaný puberťačky tvrděj něco....z toho přece nemůže nikdo vycházet, to nemyslíš vážně.....Víte všichni hovno, tak se do toho přestaňte srát, dokud nebude uzavřeno vyšetřování.....
P.S.: ty ČR stajle, když chceš někomu nadávat do blbečků, mohl bys uvést svoje celé jméno a ne ubohý anonym ty tvrďáčku....
03.12.2010 10:17:29   
 37.  Nifest The Game  infio@nifestgame.xf.cz

Navštivte oficiální stránky hry Nifest.
nifestgame.xf.cz
02.12.2010 21:56:36   
 38.  Nifest The Game  infio@nifestgame.xf.cz

Navštivte oficiální stránky hry Nifest.
nifestgame.xf.cz
02.12.2010 21:21:03   
 39.  Nifest The Game  infio@nifestgame.xf.cz

Navštivte oficiální stránky hry Nifest.
nifestgame.xf.cz
02.12.2010 21:14:13   
 40.  ČR Style  

BRT217: ty blbecku o cem tady jeste diskutujes??? jesrtli ti to tady neni jasnyn jak se veci maj , jsi pravoplatnej ubožák a lituji te pred, co tebe potka v zivote!! Bestár jasne rika ze tam mel tri kamaradky, asi by si to nevyyslel kdxyyz je z Ostravy!!..Nifet byl evidentne jedne z mnoha psychopatu a jestli byl jeste lízlej chlastem, tak s enedivim, kdyz ho bejvalka vyfuckovala, ze si ubozacek vylil zlost na malejch detech!! Je to smejd a bude mu doprano! a doufam ze i Aviovi, na tom je videt ze to je dalsi nevzdelanej magor!! a jestli ze s nim byl a nezabranil, ani nechtel zabranovat, mel utect, pokracovani v krvavy ceste s přitelem ho bude stat prdel!!! Jen pevne doufam!!! Kurva at zije ČESKÁ REPUBLIKA!!!!
02.12.2010 19:00:55   
 41.  Mladej Raper.....kterej mrdaaa Original Gangsta  

Pro vsechny chudaky!!!! precte te si spolu pachatelstviii

Ach, víš co vtom článku chybí? ano Avio byl u 3činnů co se staly na TŘECH různých místech, takže podobadal jednoho, šel za ním, pobodal druhého a šel zase zaním, a hurá na třetího ? tohle je Aviova nevinna ? pravě že přishlížel jak idiot, takže kvůli toho že sou nezletilí tak bych dal nejvyšší trest což je 10 let, až by byly plnoletí tak bych případ znovu otevřel a hodil bych to tak na 22 nejmín. Viz. případ popalené nanynky.
02.12.2010 18:51:04   
 42.  BRT217  

Ramel: ale ty, já, ani nikdo z nás neví co se tam dělo.....jestli mu Avio pomáhal, nebo se mu snažil nějakým způsobem v tom zabránit nebo vůbec nic....to je jediná věc, o kterou mi de....jak může někdo tvrdit, že on by se zachoval tak a tak, když vůbec netuší co se tam dělo, ani jak se zachoval člověk, kterého za jeho chování odsuzuje....
02.12.2010 14:14:59   
 43.  bestár :)  

a tím sem chtěl říct že avio ma stejnou vinu jako nifest. oba 10let protoze sou nezletílí za 2 roky pripad otevrít a dát jim minimalne 30
01.12.2010 19:16:20   
 44.  bestár :)  

mel sem tam 3kamosky na tom kerosu kde spolu pili, i panaček nifest .. a prý už tam na ně ukazoval nůž. že je tam všecky pobodá pak utikal ven za svojí bývalou a avio zaním. a kdyz je chytli spolecne . tak predpokladam ze byl snim celou dobu tečka.
01.12.2010 19:13:32   
 45.  Ramel  

to bylo ode mne..sptane nadepsany.
01.12.2010 15:47:51   
 46.  BRT217  

Nerikam,ze bych se nechal pobodat. Nikoho jsem tady nesoudil. Vychazim z toho,co je do me odmala vstepovano. To jest, nebyt lhostejny k tomu,co se deje kolem. Lidi jsou ruzny, nicmene v tyhle situaci nedokazu pochopit,jak nekdo tomuhle muze prihlizet a neudelat NIC!
01.12.2010 15:47:26   
 47.  BRT217  

ano, Jamal je frajer, nechal by se pobodat taky.....ale my sme bezmozci.....cus
01.12.2010 14:45:06   
 48.  jamal  

Ramel- jediný rozumný človek na tomhle webu, zvedám palec, aslespoň jeden člověk, co má v hlavě mozek a dokáže ho racionálně používat...Ti ostatní co tak vehementně brání Avia maj v hlavě snad nasraný, nebo je asi nedokážu pochopit, hájit ho i když u těch činů figuroval může jen dement...nevidim důvod proč Avia omlouvat. Ano neznám všechny podrobnosti, ale nedokážu si představit, že bych byl s kamarádem venku a on začal bodat malé děti a nic bych s tim neudelal....šáhněte si do svědomí vy BEZMOZCI
01.12.2010 13:42:28   
 49.  BRT217  

Ramel a jak víš, že Avio byl u všech třech případů? Já sem se nic takovýho nikde nedočetl, ani o tom neslyšel....A dokud se to nevyjasní, dokud mám jako vy všichni pouze neúplné informace, nebudu vynášet žádný soudy....A tim by se měli řídit všichni...Nikdo z vás neví jak to přesně bylo, co se tam přesně dělo....
01.12.2010 13:33:50   
 50.  Ramel  

NEVERIM tomu,co tu ctu. Pulka z vas omlouva Avia za to,že chudák nemohl v šoku nic dělat??? Kdo z nás by se postavil psychopatovi s nozem v ruce? Asi takhle...pokud spolu chlapci rapovali, zevlovali po sidlisti,pak se asi znali víc, než dobře. Nevím,jak vy? já za sebe říkám ( a pevně doufám,že by mi to svědomí nedovolilo), že bych se pokusil s tím něco dělat. Kurva,co jste za lidi? Za chvíli ze mě bude táta. Představa,že by někdo tohle udělal mýmu dítěti a pak bych četl tohle mi nedělá dobře. Mimo to, platí,co jsem psal níž. Neposkytnutí pomoci je trestný čin. Nikdo ho asi nechce vinit za to,co se stalo,ale svou míru viny nese taky. Ze šoku se 3x díval na stejnej scénář,kdy JEHO DOBREJ kamarád bodá malý děti. Ze šoku s ním po tom aktu utíká o pár ulic dál? Kurva, to byl šok! Tak ať si to teď schytá po právu za nic-nedělání taky. Samozřejmě v menší míře. Toho labila bych nechal v cele na doživotí! A těm,co tady hájí nečinnost Avia šokem,nebo pudech sebezáchovy vzkazuju,že pokud vy nejste sto něco obětovat pro druhý, mlže se vám stát,že jednou někdo tohle udělá vašim blízkým a vy budete asi teda taky v takovým šoku,že se budete jen dívat? Budu věřit,že ne!!!!
01.12.2010 12:46:14   
 51.  Ramel  

NEVERIM tomu,co tu ctu. Pulka z vas omlouva Avia za to,že chudák nemohl v šoku nic dělat??? Kdo z nás by se postavil psychopatovi s nozem v ruce? Asi takhle...pokud spolu chlapci rapovali, zevlovali po sidlisti,pak se asi znali víc, než dobře. Nevím,jak vy? já za sebe říkám ( a pevně doufám,že by mi to svědomí nedovolilo), že bych se pokusil s tím něco dělat. Kurva,co jste za lidi? Za chvíli ze mě bude táta. Představa,že by někdo tohle udělal mýmu dítěti a pak bych četl tohle mi nedělá dobře. Mimo to, platí,co jsem psal níž. Neposkytnutí pomoci je trestný čin. Nikdo ho asi nechce vinit za to,co se stalo,ale svou míru viny nese taky. Ze šoku se 3x díval na stejnej scénář,kdy JEHO DOBREJ kamarád bodá malý děti. Ze šoku s ním po tom aktu utíká o pár ulic dál? Kurva, to byl šok! Tak ať si to teď schytá po právu za nic-nedělání taky. Samozřejmě v menší míře. Toho labila bych nechal v cele na doživotí! A těm,co tady hájí nečinnost Avia šokem,nebo pudech sebezáchovy vzkazuju,že pokud vy nejste sto něco obětovat pro druhý, mlže se vám stát,že jednou někdo tohle udělá vašim blízkým a vy budete asi teda taky v takovým šoku,že se budete jen dívat? Budu věřit,že ne!!!!
01.12.2010 12:46:14   
 52.  Ramel  

NEVERIM tomu,co tu ctu. Pulka z vas omlouva Avia za to,že chudák nemohl v šoku nic dělat??? Kdo z nás by se postavil psychopatovi s nozem v ruce? Asi takhle...pokud spolu chlapci rapovali, zevlovali po sidlisti,pak se asi znali víc, než dobře. Nevím,jak vy? já za sebe říkám ( a pevně doufám,že by mi to svědomí nedovolilo), že bych se pokusil s tím něco dělat. Kurva,co jste za lidi? Za chvíli ze mě bude táta. Představa,že by někdo tohle udělal mýmu dítěti a pak bych četl tohle mi nedělá dobře. Mimo to, platí,co jsem psal níž. Neposkytnutí pomoci je trestný čin. Nikdo ho asi nechce vinit za to,co se stalo,ale svou míru viny nese taky. Ze šoku se 3x díval na stejnej scénář,kdy JEHO DOBREJ kamarád bodá malý děti. Ze šoku s ním po tom aktu utíká o pár ulic dál? Kurva, to byl šok! Tak ať si to teď schytá po právu za nic-nedělání taky. Samozřejmě v menší míře. Toho labila bych nechal v cele na doživotí! A těm,co tady hájí nečinnost Avia šokem,nebo pudech sebezáchovy vzkazuju,že pokud vy nejste sto něco obětovat pro druhý, mlže se vám stát,že jednou někdo tohle udělá vašim blízkým a vy budete asi teda taky v takovým šoku,že se budete jen dívat? Budu věřit,že ne!!!!
01.12.2010 12:46:14   
 53.  Kirs  

Nechápu vás,jste tu strašně velcí frajeřy ale v reálu by jste ze sebe nepustily ani slovo už to nikoho nebaví poslouchat vaše pitomé kecy, autor má naprostou pravdu oba kluky osobně znám, máte pravdu anop nifest udělal chybu je vinen a ponese za to následky ale kurva neserte se do avia.. nebyl ani u všech tří připadů víte otom tak akorát hovno tak držte tlamy.. čest.
30.11.2010 19:18:47   
 54.  Kirs  

Nechápu vás,jste tu strašně velcí frajeřy ale v reálu by jste ze sebe nepustily ani slovo už to nikoho nebaví poslouchat vaše pitomé kecy, autor má naprostou pravdu oba kluky osobně znám, máte pravdu anop nifest udělal chybu je vinen a ponese za to následky ale kurva neserte se do avia.. nebyl ani u všech tří připadů víte otom tak akorát hovno tak držte tlamy.. čest.
30.11.2010 18:57:39   
 55.  Kirs  

Nechápu vás,jste tu strašně velcí frajeřy ale v reálu by jste ze sebe nepustily ani slovo už to nikoho nebaví poslouchat vaše pitomé kecy, autor má naprostou pravdu oba kluky osobně znám, máte pravdu anop nifest udělal chybu je vinen a ponese za to následky ale kurva neserte se do avia.. nebyl ani u všech tří připadů víte otom tak akorát hovno tak držte tlamy.. čest.
30.11.2010 18:43:50   
 56.  wiec  

nad hrubkama v clanku se nebudu pozastavovat - treba je to autoruv "hoperskej image". ale zda se mi to, nebo je autorovi toho Nifesta fakt LITO??? to snad nejni mozny... a to zakonceni "každopádně jsou mimo ohrožení života." tim jsi chtel jako rict, ze mame byt radi ze nezdechly? ale ony nemusely bejt ani pobodany, kdyby jeden zamindrakovanej blbecek dokazal zvladat svoje depky.
Neni jedinej na svete, kdo to ma v zivote tezky - a zas tak spatne se asi nemel. Nezebral na ulici ani nebyl nucen pracovat.
To by pak kazdej kdo skonci diky tragedii na vozejcku mel pravo polozit si na klin bombu, vjet do obchodaku a odpalit se?
Vetsina z nas ma svoje problemy ale silnej jedinec se prokaze tak, ze sve potize zvlada, neventiluje agresi, neobtezuje okoli.
Utocit na slabsi a bezbranne je naprostej dukaz slabeho rozumu a nulove sebeduvery.
30.11.2010 18:40:30   
 57.  weix  

s clankem naprosto souhlasim, avio s tim enma nic spolecneho, reknete mi kd ozvas by se tomu blaznovi s niozem v ruce postavil do cety?... nikdo! kazdy by utekl a ani svedectvi by nepriznal.
Plně stojim za aviem
30.11.2010 18:35:34   
 58.  wiec  

nad hrubkama v clanku se nebudu pozastavovat - treba je to autoruv "hoperskej image". ale zda se mi to, nebo je autorovi toho Nifesta fakt LITO??? to snad nejni mozny... a to zakonceni "každopádně jsou mimo ohrožení života." tim jsi chtel jako rict, ze mame byt radi ze nezdechly? ale ony nemusely bejt ani pobodany, kdyby jeden zamindrakovanej blbecek dokazal zvladat svoje depky.
Neni jedinej na svete, kdo to ma v zivote tezky - a zas tak spatne se asi nemel. Nezebral na ulici ani nebyl nucen pracovat.
To by pak kazdej kdo skonci diky tragedii na vozejcku mel pravo polozit si na klin bombu, vjet do obchodaku a odpalit se?
Vetsina z nas ma svoje problemy ale silnej jedinec se prokaze tak, ze sve potize zvlada, neventiluje agresi, neobtezuje okoli.
Utocit na slabsi a bezbranne je naprostej dukaz slabeho rozumu a nulove sebeduvery.
30.11.2010 18:12:21   
 59.  Wezr  

Avio je uplně nevinný.Nikdo zvás tady by se asi nerozběhl proti psychopatovy s nožem v ruce který dokáže v tu chvíly i zabít.A v šoku by jste se zachovaly uplně stejne jako Avio.
Za avia dám svlj krk.Každý kdo tam byl mohl něco udělat.
Neudělal nikdo nic,tk proč by to měl schytat Avio ? Který byl pouze svěděk situace,jako dalších 20 lidí.
30.11.2010 18:11:53   
 60.  soty  

souhlasim s nazorem ze avio je neviny a kdyz jsem cetl ty komentare ze tomu mel zabranit tak si priznejme kolik z nas by neco udelalo myslim ze kazdej by to pozoroval a neveril by co se deje tot muj nazor
30.11.2010 16:09:52   
 61.  Nechápavost.  assfead@seznam.cz

Ach, víš co vtom článku chybí? ano Avio byl u 3činnů co se staly na TŘECH různých místech, takže podobadal jednoho, šel za ním, pobodal druhého a šel zase zaním, a hurá na třetího ? tohle je Aviova nevinna ? pravě že přishlížel jak idiot, takže kvůli toho že sou nezletilí tak bych dal nejvyšší trest což je 10 let, až by byly plnoletí tak bych případ znovu otevřel a hodil bych to tak na 22 nejmín. Viz. případ popalené nanynky.
30.11.2010 15:59:02   
 62.  xxxxx  

Proste je v tom taky a mel by si sednout !byl u toho a neudelal nic to je proste spolupachatelstvi!A nerikam ani to ze toho 9leteho kluka drzel prave Avio a Nifest bodal.
30.11.2010 15:40:38   
 63.  XxXxX  

Autor se zastává více Avia než Nifesta jak píšete. Ano přejte mu nějakej trest, ale po tichu. Od soboty jsem jenom četl komentáře typu zastřelit, objesit a podobně. Už to nikoho nebaví a hodně lidí si myslí to stejné tak už to nemusíte vyjadřovat vy. Autor tohoto článku se na celou věc podíval z jiné stránky. Místo hulení nějaké trapné trávy to zkuste taky.. Možná pochopíte celej tento článek. Nashledanou.
30.11.2010 15:30:23   
 64.  kouřas  

nifest je vinen to je jasný ... ale nevím proč se serete do avia .... pochybuju že by někdo zvás nifesta zastavil a ryskoval kudlu do břicha .... mimochodem musí bejt pěkně v šoku když vidí jak někdo bodá malé děti všude krev křik .... polovina z vás by na místě utekla pryč tak se tady nemějte rádoby velké názory a navíc u toho nebyl jenom avio .... ...
30.11.2010 15:22:00   
 65.  cryer  

Kdyby se radši každý staral sám o sebe, vsichni vsechno ví, ale ve skutecnosti ví píču. Oka asi to udělal Nifest, ale není to vubec vaše věc. Je to pořád dokola on je, on je.. Kdybyste byly v jeho kuži, tak byste se zřejmě divily!
30.11.2010 14:38:18   
 66.  aByss  

fti: Nauč se psát, žebráku.
30.11.2010 14:23:03   
 67.  fti  

MĚL BY DOSTAT TAKOVEJ TREST AT SE STOHO POSERE A V BASE BY MĚL DOSTÁVAT JAK SVIN..TAKOVÝHLE LIDI DO TOHODLE SVĚTA NEPATŘÍ...SMRT MU SKURVISINOVY
30.11.2010 13:25:35   
 68.  50h  

D.L. nejste psychologickej portaaaal....kdo komu tady chce promlouvat do duse,.....mladejm klukum??? rozebirani principu a slusnyho chovani...nejsme tady trochu vedle,????? kazdopadne respekt a omlouvam se za sve nadavky, neumim se ovladat, ale ceho je dost bejva az moc....ten tvuj clanek stacil. Jinak sterjdovi ramelovi davam Praaaaps pico....prectete si tyto nazory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30.11.2010 13:20:45   
 69.  Ramel  

Asi takhle. Ten jedinec,co pobodal 3 deti si zaslouzi provaz! Bez debat! ZAadnej labil to nebyl. Jen nabubrelej mladej hiphoper,co neustal par ran od zivota ala rozchod s pritelkyni a podobne. Nic ve zlym,ale svyma srackama si za zivot projde kazdej a komenzovat si svy trauma nozem na detech neudela snad nikdo. To k tomu dementovi. Varovani ve smyslu rapovych textu ala "zabiju vsechny " neni duvodem,aby nekdo uvedomoval policii a ta konala! Pokud nejde o cileny vyhrozovani konretnim osobe/osobam,tak ani nic delat nemuzou. Mimo to by policajti museli resit asi tak 15000 podobnych pripadu,pokud by se ridili textem v rapovych - ego masaznich -trackach!
Ale nikdo mi nevymluvi,ze ten druhej si svuj trest zaslouzi a doufam,ze ho taky dostane! Preci fakt,ze on sam nikoho nepobodal neomlouva fakt,ze u toho byl,ze ani jednomu diteti neposkytnul zadnou pomoc (coz je sam o sobe trestny cin) a ze napr. po pobodani prvniho ditete nejak nezabranil svemu kamosovi,aby sel o par ulic dal a tam to samy udelal dalsim dvema detem. Asi tak..stat a divat se na to a nic neudelat svedci i jisty forme agresivni deviace i u onoho kamarada,ktery nikoho nepobodal.
30.11.2010 13:05:27   
 70.  Ramel  

Asi takhle. Ten jedinec,co pobodal 3 deti si zaslouzi provaz! Bez debat! ZAadnej labil to nebyl. Jen nabubrelej mladej hiphoper,co neustal par ran od zivota ala rozchod s pritelkyni a podobne. Nic ve zlym,ale svyma srackama si za zivot projde kazdej a komenzovat si svy trauma nozem na detech neudela snad nikdo. To k tomu dementovi. Varovani ve smyslu rapovych textu ala "zabiju vsechny " neni duvodem,aby nekdo uvedomoval policii a ta konala! Pokud nejde o cileny vyhrozovani konretnim osobe/osobam,tak ani nic delat nemuzou. Mimo to by policajti museli resit asi tak 15000 podobnych pripadu,pokud by se ridili textem v rapovych - ego masaznich -trackach!
Ale nikdo mi nevymluvi,ze ten druhej si svuj trest zaslouzi a doufam,ze ho taky dostane! Preci fakt,ze on sam nikoho nepobodal neomlouva fakt,ze u toho byl,ze ani jednomu diteti neposkytnul zadnou pomoc (coz je sam o sobe trestny cin) a ze napr. po pobodani prvniho ditete nejak nezabranil svemu kamosovi,aby sel o par ulic dal a tam to samy udelal dalsim dvema detem. Asi tak..stat a divat se na to a nic neudelat svedci i jisty forme agresivni deviace i u onoho kamarada,ktery nikoho nepobodal.
30.11.2010 13:05:27   
 71.  Ramel  

Asi takhle. Ten jedinec,co pobodal 3 deti si zaslouzi provaz! Bez debat! ZAadnej labil to nebyl. Jen nabubrelej mladej hiphoper,co neustal par ran od zivota ala rozchod s pritelkyni a podobne. Nic ve zlym,ale svyma srackama si za zivot projde kazdej a komenzovat si svy trauma nozem na detech neudela snad nikdo. To k tomu dementovi. Varovani ve smyslu rapovych textu ala "zabiju vsechny " neni duvodem,aby nekdo uvedomoval policii a ta konala! Pokud nejde o cileny vyhrozovani konretnim osobe/osobam,tak ani nic delat nemuzou. Mimo to by policajti museli resit asi tak 15000 podobnych pripadu,pokud by se ridili textem v rapovych - ego masaznich -trackach!
Ale nikdo mi nevymluvi,ze ten druhej si svuj trest zaslouzi a doufam,ze ho taky dostane! Preci fakt,ze on sam nikoho nepobodal neomlouva fakt,ze u toho byl,ze ani jednomu diteti neposkytnul zadnou pomoc (coz je sam o sobe trestny cin) a ze napr. po pobodani prvniho ditete nejak nezabranil svemu kamosovi,aby sel o par ulic dal a tam to samy udelal dalsim dvema detem. Asi tak..stat a divat se na to a nic neudelat svedci i jisty forme agresivni deviace i u onoho kamarada,ktery nikoho nepobodal.
30.11.2010 13:05:27   
 72.  D.L.  

50h, kokos: Osobně chápu BlackMouse, co chtěl článkem říct a řekl. Duševní nemoc, pokud je tomu opravdu tak, je nemoc, kterou nikdo z nás nepochopí, pokud jí sám nebude trpět. To, co je pro nás racionální, se stavá pro člověka nedohledným břehem. Určitě se dá vyjádřit reakce na článek normální formou, BlackMouse přeci nikoho nepobodal, tak ho nemusíš (50h) hned urážet a tahat do tohoto produkci apod. Navíc na tuhle událost může být milión pohledů a ani jeden z nich nebude správný, protože v každém bude kousek své vlastní pravdy.


30.11.2010 10:56:53   
 73.  50h  

tak tohle uz je katastrofalni clanek...pico ty kokote budejckej, nechces se rozbrecet????? nebo snad litujes toho zmrda??? pekne mrdka napsanej clanek, je na kazdym jhakej si udela obrazek o N. ale kdyz si precte slabsi povaha tvuj clanek , tak ho bude jeste litovat, prober se a jdi delat srackovi podklady, psani ti nejde vocas!!!!!!!!!!!§§
30.11.2010 10:45:12   
 74.  kokos  

Kždopádně je to svině pobodat 3 děti to může jen psychicky nemocnej člověk a podle mě si vůbec nezaslouží abyste ho tady ještě vystavovali!
30.11.2010 10:17:15   

galerií: 0   komentářů: 74   zobrazeno: 9368x  
   MafiaTV - poslední videa
 

Rytmus feat. Momo, Separ - Škola Rapu live @ Sasazu 20.12.
 
 
 

KONTRAFAKT - SSMD prod. Ján Lednický
 
 
 

EGO - Kníšeme sa (prod by Kmeezy 88bpm)
 
 
 

MOMO tě zve - Praha / 20.12. / Rytmus ♛ Separ ♛ Momo ♛ Ektor
 
 
   poslední galerie
   nejčtenější články za poslední měsíc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    
   nejnavštěvovanější galerie za poslední měsíc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    
   MafiaRecords na Facebooku
 
 
MafiaRecords.cz na Facebooku
 
    
   Kontrafakt Navždy
Kontrafakt Navždy
 
 
 
 
    Koncerty / akce
 
 

El Nino - Poslední přánív Ektor - Kotnov Ruka v ruce proti AIDS
 
 
    
   Anketa
 
 
 
  
 
   reklama
 
© mafiarecods.cz  2007-2013   powered by: kulturne.com