článek

Rozhovor se Řezníkem: Dost mě bere sání a lízání dámského řitního věnce! (18+)  

 

autor: Roman Cintl (CCQ) / rozhovor

Všechno bylo jednoduchý. My se vás zeptali, vy jste zvedli 81 palců a bylo jasno. Rozhovor s jediným kvalitním horrorcore raperem u nás, Řezníkem je tady! Pokud jste vůbec otevřeli tento článek, určitě jste i viděli klipy "Žižkovský Bary" a "Ta Holka v Mym Sklepě", kterými o sobě dal Řezník vědět a získal si další řadu fanoušků, nepřátel a rozpoutal obrovské diskuze. Nezbývá, než se pustit do čtení a upozornit vás, že Řezníkovo přání bylo, aby jsme jeho odpovědi neopravovali...


Roman:
Zdravím Tě. Hned ze začátku se zeptám, jak se má ta tvoje holka ve sklepě? Ještě nezdrhla? Už ví, že si u ní někdo "honí"?


Řezník:
Hele jakoby ví i neví, předevčírem sem jí zrovna řikal, že je z ní na internetu velká hvězda a že bude i na obalech videokazet, ale ta už je uplně v prdeli. Z těch ran do hlavy a sluneční deprivace je napůl dementní, neví jestli je jaro / podzim, natož co je to ňákej YouTube a kolektivní masturbace nad jejíma útrapama. Akorát jí teď začala parchantět levá ruka, víš takovej ten vratihnát.

Stejně jako Smack tvrdí, že "přitáh do čech grime", tak přesně tak ty můžeš tvrdit, že jsi čechům ukázal horrorcore rap. Přijmuli to tak, jak jsi očekával? Celá řada lidí to prostě přes srdce nepřenese...

Stav horrorcoru v čechách se nedá s grimem vůbec srovnat. Troufam si říct, že sem tady vytvořil opravdovej kult a současnej stav skalních fans to jenom potvrzuje. Na našich akcích je 80% účastníků v našich trikách, tyhle lidi to prostě poctivě podporujou ve všech směrech a to je skvělý, má to takovou rodinnou atmosféru. Začátky byly samozřejmě dost složitý, ale lidi si na to postupně zvykaj. Když sem v roce 2005 vydal první demo s názvem Penetrační Chtíč, tak to nadchlo opravdu jenom malou část hiphopovejch posluchačů, ale teď už to svou kvalitou a nápaditostí (a myslim teď i třeba ještě Sodomu Gomoru, Terror Crew, Masový Wrahy) překonává většinu současnýho českýho rapu - přebíráme fanoušky český "první lize", protože už sou všichni zpruzený a znuděný, tohle jim navrací víru v rap. Žádný disko beaty, žádný měkký rapy, jenom strikce, punchlines a zábava. To je českej horrcore.

Za poslední dobu jsi o sobě dával hodně vědět a to hlavně prostřednictvím videoklipů, které jsou sledovány, komentovány, rozebírány. Co chystáš dál?

Furt něco chystam, za krátkou dobu se objeví featuringovej klip, kde spolu s DeSadem hostujeme u Gambrz Reprs, je to taková legrační věc o znásilňování ministrantů a jmenuje se to "Papež". Každopádně s DeSadem chystáme novou desku Sodomy Gomory, ale teď se to zatim moc nehejbe, a tak už si připravuju materiál na svoji další solo desku, mam už 3 pecky nahraný a dalši asi 2 rozdělaný, takže v roce 2012 to určitě vyjde a způsobí to konec světa.

Prosim tě, prozrad lidem, kteří tě neustále řeší v diskuzích. Jsi psychopat?

Tyhle lidi sou čuráci! Spousta lidí co píše, že sme nějaký vypatlaný dementi s nízkym IQ, malym pérem, psychickou poruchou apod. nechápe jakou představivost tenhle druh hudby vyžaduje a jak těžký je vytvořit třeba takhle komplexní příběhovej track jako je "Ta Holka v Mym Sklepě". Takovýhle věci tu nikdo nedělá a ňákej poloretard by určitě něčeho takovýho schopnej.

Řezník - Ta Holka v Mym Sklepě

Jak se to dá celý chápat? Třeba Ta Holka v Mym Sklepě je dost pobuřující záležitost zvlášt, když za poslední roky se několik podobných případů z reálného života opravdu projevilo. Jsi prostě obyčejnej kluk, kterej z toho má srandu nebo si na tom ujíždíš nějak víc?

To o čem je ten track se normálně děje často ještě v daleko horších formách - např. když sou do toho ještě zapletený děti. Svět je zasraně zlý a hnusný místo a lidi co píšou, že já sem zvrácenej, protože o tomhle skládam texty, si to prostě jenom nechtěj připustit. Tohle není nic co bych si vysnil, prostě se to děje. Já si na tom nijak zvlášť neujíždim, jenom tvořim muziku, která odráží zlo tohohle světa, je v tom spousta agresivity a energie. Spousta lidí mi říká, že je moje tracky dokážou vytáhnout z depky, když přijdou nasraný z práce či školy, tak si to pustěj a odreagujou se. Vypustěj s tim poslechem i svojí agresivitu a nemusej pak jít do ulic nikoho mordovat. To je klíčová výhoda oproti "normálnímu" českýmu rapu, na kterej si možná tak nanejveš zakejváš hlavou někde na diskotéce, ale tohle to nedokáže. Občas se taky setkávam s názorem že kurvim hiphop, že o tomhle není a nikdy nebyl. To sou takový ty lidi co poslouchaj jenom hiphop a veškerou ostatní hudbu nesnášej, vlastně takový hudební extrémisti. Je to píčovina, prostě přirozenej posun někam jinam, protože českej rap už je dost vyčpělej.


Jakou váhu přikládáš svým textům v reálném životě?

Hele je to tak půl na půl, některý věci sou čistá fikce, příběhy, mordy, znásilnění, ale čim dáltim víc se snažim do textů promítat i osobní prožitky, názory. Sdělit lidem co mě sere, co se mi líbí, atd. Především mě to ale pořád dost baví, jinak bych to nedělal, baví mě vymejšlet fóry v textech a šokovat lidi, který sou zabraný do svejch šedejch životů, otrocky jen choděj do práce a věřej všemu co jim média nakecaj. To sou roboti a je moc velká sranda když je moje hudba znechucuje.

Nosíš masku skeletona a svou tvář se snažíš nikde příliš neukazovat. Je pravda že tvůj táta jezdil rallye a ty máš o kapotu spálenou polovinu obličeje?

Je to pravda. Už dost lidí o tom ví, takže nebude žádnou hanbou když tu prozradím, že muj táta je Karel Loprais.

Co ty a sex? Potrpíš si na nějakých speciálních praktikách?

Dost mě bere sání a lízání dámského řitního věnce. Taky mě dost vzrušuje když si při prcání představuju jak si ho honim.

Řezník - Žižkovský Bary (feat. James Cole)

Na kdy chystáte další desku? Přijde sólo Řezníka nebo album celé Sodomy Gomory?

Jak už sem psal, chystáme to, ale očekávejte to až příští rok. V nejbližší době mě můžete slyšet na albu "Za Hranicí Lidskosti" od Terror Crew, který se bude křít na akci 14.10. v klubu Hoodoo (zastávka Orionka), vystoupíme tam se Sodomou a bude tam i James Cole, takže se doražte mrknout, bude to velký! Album tam samotřejmě bude k prodeji.

Já ti děkuju za rozhovor, za tvůj čas. Ted můžeš fanouškům vzkázat cokoliv chceš.

Nevim jestli tu na serveru, kde se shrocujou posluchači Jaye Diesela, Steela a Tafroba, najdou nějaký moji fanoušci, ale i přesto se pokusim oslovit čtenáře, který to dočetli až sem. Přestaňte poslouchat prdelí a otevřete oči, holt beru rap za trochu jinej konec, ale je to pořád jenom hudba, čili stejně jako film prostředek k vyprávění příběhů, vyjádření nějakejch životních postojů, apod. Taky nemáte filmový tvůrce hororovejch filmů za úchylný psychopaty s naběhlym pinďourem, takže přestaňte remcat a dejme tomu šanci. Je to mnohem "reálnější" než to co posloucháte teď!



Řezník

autor článku: download: Roman Cintl




 



Reakce k článku
* Nick:
Email:
* Text:
Kód z obrázku: zlobr    

 1.  videogamer03  desade.znk@post.cz

ujde
04.03.2016 18:31:12   
 2.  iva  

Řezník je nejlepší! Jeho texty prostě nejlepší nejde vůbec nic dodat!
26.01.2015 22:57:17   
 3.  prfIndigo14  

Správná dekadence! Stejně jako Prokletí básníci se snaží šokováním nastavit morální zrcadlo konzumní měšťácké společnosti, která je prohnilá od základů a snaží se to přebarvit na růžovo. Vezmete si třeba postižené: když je lidi vidí na ulici, jsou děsně znechucený a nejradši by je ........ Ale když někdo napíše na netu drsnej článek o selekcích, a tím dá najevo názor většiny společnosti, tak jsou najednou všichni největší humanistický zmrdi. Klasická přetvářka! Serou mě lidi, nenávidim tenhle poddruh!! Autogenocida!!!
06.07.2014 23:05:12   
 4.  Efii  Nuninkee@seznam.cz

Život je úplně zasranej ! Řezník je to co mě navádí ve svích činech, očas velká inspirace!
12.06.2014 16:14:50   
 5.  majk  filofifa@seznam.cz

.Z textu: Svět je zasraně zlý a hnusný místo a lidi co píšou, že já sem zvrácenej, protože o tomhle skládam texty, si to prostě jenom nechtěj připustit. Tohle není nic co bych si vysnil, prostě se to děje. Já si na tom nijak zvlášť neujíždim, jenom tvořim muziku, která odráží zlo tohohle světa, je v tom spousta agresivity a energie. Jenom bych dodal že o takovích věcech se může člověk dočíst na internetu např. domácí násilí, znásilňování vraždy,.. ale to má být věc u které se člověk zamyslí jak může někdo něco takového udělat. A né že si z toho dělá srandu, ale dokonce to i šíří éterem a vydává to za umění. Někdy by řekl že je to chytrý člověk a že hledá umění na originálním místě, ale to chytrý byl Hitler taky, a taky se v tom co dělal vyžíval.
31.05.2014 22:06:27   
 6.  kubec  satanovsyn@azet.sk

zo všetkych hudobnikov co poznam je reznik ktori odkriva predu ,,, a je dvoležity pre našu spoločnost a je dvoležity aj prremna hovori to čo je naozaj a nie tie pičoviny čo chcu ludia počut
30.04.2014 23:19:36   
 7.  Tennejvic  sloner@seznam.cz

Řezník má vlastní svět a to se mi strašně líbí , je mi jasný že hodně lidí to nechápe,protože jsou tupý , ale jeho hudba je libová at se vám to líbí nebo ne ....Myslim si že řezník je naopak velmi vzdělanej a chytrej člověk,nelíbí se vám co zpíva to je blbý protože on zpívá pravdu o tom co se dějě ve světe,,,,,staví se tomu čelem a nedělá že se nic takovýho neděje jako vetšina z vás takže Řezník FOREVER!
11.04.2014 14:17:29   
 8.  DreamZz  

Řezník, má prostě pravdu. Poslouchám ho pěkně dlouho, jeho koncerty jsou nejlepší společně s desadem ! Prostě jen t se nemění. My tu pro něj budeme vždy! SODOMAGOŘI!
18.02.2014 10:56:59   
 9.  Neřešto  

Jednou z toho vyroste a uvědomí si jak dětinský je toto chování. Uvědomuje si ten člověk že ho poslouchají malé děti? Jednou se mu vše vrátí, co zasadil to sklidí takhle to ve vesmíru funguje. Samozřejmě že to asi nemyslí vážně ale toto se svobodou slova nemá opravdu nic společného. Hajlovat se taky nesmí a jsou to jen slova že?
16.01.2014 15:36:22   
 10.  Kínzeř  

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta. (2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1. (3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist.
27.12.2013 20:23:38   
 11.  Satan  walhall@seznam.cz

Nechápu jak někdo může bejt tak totálně vymletej, že nepochopí v jeho textech styl, nadsázku a humor kombinovanej občas s nějakým názorem. Tahle společnost je fakt nemocná, ale ne ti co poslouchaj řezníka, ale ti co tady na něj píšou sračky. Ti takzvaný slušný lidi, o kterejch Klus psal, že kdyby zhudebnil co přejou za podporu řezníka jemu a jeho rodině, tak by textově řezníka nejspíš i trhnul....
09.12.2013 19:23:26   
 12.  Sam Tektzby  

Popravdě, je mi napováženou, že všichni jsou extrémě vážní. Mě to nepřišlo nijak jiné, než alegorie na moderní společnost a to stejná jako u umělců jiných stylů. Ono nejdříve bych všechny negátory vyzval, aby si s dotyčným dali někde schůzku a debatovai na živo. Protože odsuzovat bez konkrétního důvodu, to může dělat jenom opravdový slaboman. Přijde mi to stejné, jako vlna kritiky, co se zvedla proti Mansonovi a to hned na to, co se stal mainstreamem. Největší paradox je, že místo aby místní mravokárci bojovali proti opravdovému násilí na ulicích, budu radši kázat morality proti naturlisticky vyobrazené nereálnosti umělcem vyobrazené. Koukám, že alegorie je stále těžká k pochopení XD
05.12.2013 00:09:26   
 13.  kokot  

hatter tvoje nazory a postoje su na urovni zakladoskolskeho hajzla ktoremu kazde rano zoberu desiatu a potom mu pocas prestavky ostia tasku. Vies co vobec znamena kryptonacek? Nepochopil si snad ty kokot o com bol tento rozhovor a co povedal? Viem ze snazit sa to vysvetlit niecomu tak tupemu ako si ty je marne, ale pokusim sa. Jemu nejde o ziadne uznanie nejkomerčnějších soutěžích v televizi ale o spravodlivost co sa tyka hudobnej tvorby a umeleckej slobody. Extremisticke, nasilne a xenofobne texty su zamer a je to prostriedok vyjadrenia postoja a nazorov. O tom je kurva hudba a horrorcore je takisto hudba. Ten nazor ze je chudacek lebo sa boji smrti si strc do svojej penisnej dierky lebo nieco tak tupe a detinske som nepocul snad od vtedy co som bol sledovat deti v skolke. Zmrd
04.12.2013 02:10:55   
 14.  hatter  

Řezníka znám, je to obyčejnej kryptonácek, který pochází z pohraníčí a chtěl by povhazet z města. Na Žizkově dělá jen ostudu, jako zpěvák nestojí za nic a to, že ho lidé poslouchají je jen proto, že naráží na určitá tabu ve společnosti, například rasismus, nasilí a další uchylárny, kterých je dnes na irternetu plno a normálním lidem nestí ani za nic. Písničky o bezdomovcích a holkách ve sklepě a podobně, lidi spíše šokují než oslovují a společnost se na ně chytá, jde po nich jak slepice po flusu. Většina jeho posluchačů by neměli mít ani volební právo, hloupí lidé jsou rádi slyšet a chtějí být důležití. Jednou jsem byl omylem na jeho koncertě, kde mu nebylo ani rozumět natož aby se vůbec účastnil nějaké zpěvácké soutěže. Myslím si že populární není jeho hudba ani zpěv, ale spíše jeho xenofobní texty a to jen odráží stav naší zakomplexované spolešnosti, kde se většina lidí nechácá strhávat extremistickými náladami. A vyhrát soutěž ve zpívání, za to že šokuji texty a lidi na internetu hlasují, že je někdo dobrej, že umí ostatní urážet, to mi připomíná snad jen zamidrákovaný fašistický vůdce. Jestli se někdo cítí být undergroundovým raperem, tak nechápu proč usiluje o uznání v nejkomerčnějších soutěžích v televizi. Je to ubohej chudáček, jenž se mi dokonce přiznal, že se bojí smrti a přitom zpívá takový texty. Patří snad do léčebny on nebo tam spíš patří ty stovky lidí co podporujou špatnýho zpěváka z ještě horšímy názory?? Ať si zpívá v undergoundu co chce, ale ať ze sklepa nevylejzá. Podle mě to je totální chudák, který za to aby byl důležitý dokáže zaplatit jakoukoli cenu. Devka prodejná
03.12.2013 13:26:27   
 15.  enri  enrigo@volny.cz

Debilní a zbytečné kecy zamindrákovaného chudáčka. Umělec? chichi. Co má malýho? IQ nebo pindíka?
01.12.2013 05:21:58   
 16.  Kristian  

Po precteni jeho odpovedi a chyb ktere natropil usuzuji, ze je opravdu inteligentni, jak je zmineno v predpredchozim prispevku. Vazne, normalni clovek by tuhle hudbu neposlouchal i kdyby za ni byl placenej. Styl horror core se hodi maximalne na platna kin, kdo to posloucha a mijue ty songy by mel urgentne vyhledat odbornyho psychiatra. Nastesti tenhle styl nema budoucnost a brzi zanikne.
29.11.2013 23:02:20   
 17.  martin  

Tohle fakt není moje kafe, ALE něco na té jeho muzice je. Problém ale vidím v tom, že ta jeho message není kompletní a řada bukvic (a nebude jich málo) z řad fanoušků to nepochopí, jak to myslel.
28.11.2013 12:00:06   
 18.  Ta holka ze sklepa  

Napsalo to tu už spoustu lidí.. Pokud jste se někdy s Řezníkem bavili osobně, a neodsuzujete ho pouze podle textů, který se odrážejí od reality světa, zjistíte, že tento člověk je o 100procent inteligentnější než hromada lidí co do komentářů píšou sračky. Každý na tuto hudbu má svůj názor. Miluji track Ta holka v mým sklepě, Konečný řešení, Noc plná překvapení, Holky ze školky, Pohlídám svou sestru prostě zbožňuju všechny jejich texty. A kdo se tu chvástá, že to dokáže každej tak ať se předvede, ať vymyslí text, kterým se proslaví..dostane se do srdce každýho člověka nebo se dostane do televize !! Neznám lepší muziku u který by se dalo pořádně odreagovat než je ta od SG !! Jako napsal Řezník režisér nějakého brutálního hororu pro vás neni žádný úchyl s malým čurákem, malou inteligencí nebo s mizivým seběvědomým co se chce tímhle pouze zviditelnit. Jediná Sodoma Gomora nebo každej zvlášť píše texty o reálným životě a ty co píšou, že je to debilní hudba si to něchtějí přiznat. A valej tady hovna, protože to nechápou. Říkají o sobě, že mají vyšší inteligenci než SG nebo jejich posluchači a to se pekelně mílej. Spousta fans Sodomy Gomory jsou vysokoškoláci, ředitelé, inženýři samozřejmě spoustu mladistvejch školáků. První song co jsem slyšela byl track Můj táta. Ze začátku mě to znechutilo a znepokojilo, ale potom jsem si to poslechla znova a pochopila jsem, že je to kurva moc pravdivej text a kdo nechápe, že se v těch textem odráží světlo reality tak ať si poslechne song Měl by ses zabít. Je přímo pro něj !!
11.10.2013 10:23:50   
 19.  Alcatraz  

čus Marty podle si borec ale ve škole se líbíš málo lidem klip Ta holka v mym sklepě moje bejvalá se u toho zblila Nevíš kde by se dala sehnat tvoje Maska
09.06.2013 09:44:12   
 20.  nikolas  darvasnikolas@seznam.cz

Řezníííííííííííík je nejjjjj a že náký kokoti ho nemaj rádi tak to jsou opravdu kokoti Řezníku jsi pro mně velký vzor.....si nejjjjjjjjjj
24.05.2013 13:56:32   
 21.  kkt  

Na martyho sem narazil tky uplnou nahodou a ted to posloucham poraf :-D
22.05.2013 20:55:46   
 22.  Řezač  

Čau,Marty (řezníku) kdy bude videoklip na písen soudní proces?
21.05.2013 14:45:15   
 23.  Soul  Scorpien@seznam.cz

Řezníku jestli dáváš battle tk my písni na meil
16.05.2013 15:19:39   
 24.  Filip  korpiklaanifan@seznam.cz

Oprava: ale snad až to napíšu se ti bude líbit
02.05.2013 20:36:15   
 25.  Filip  korpiklaanifan@seznam.cz

Ahoj víš já bych ti chtěl říct že bych mohl pro tebe mít novej song zatím jsem nevymyslel název ale snad aý jio napíšu se ti bude líbit :) tvůj názor mi napiš na email korpiklaanifan@seznam.cz :) díky moc tvůj velký fanoušek Filip, Otrokovice 14 let
02.05.2013 20:28:03   
 26.  Kydlitsch  sobinovec@seznam.cz

Obvykle poslouchám Cannibal Corpse, Beyond Creation apod ale řezník je raper ktereho jako jediného z tohohle žánru poslouchám opravdu rád, i ty jeho filmy jsou prdel o frcích nemluvě
12.03.2013 14:44:24   
 27.  Zachy  zach.ku@seznam.cz

já Řezníka prostě nemužu přestat poslouchat,jeho styl je něco uplně jinýho než co sem znal...fakt smekám,jen tak dál!!!!!
17.02.2013 16:41:47   
 28.  zer  marcikle@seznam.cz

hele prosim tě kde mám sehnat takovou masku jak máš ty ?? moc bych jí chtěl
03.02.2013 12:04:41   
 29.  Michal  

Pls poradte kde by se dala sehnat maska reznika :))
16.01.2013 06:44:38   
 30.  hrobař  david.cross@atlas.cz

Kurva konečně pořádná nakládačka,která tady chyběla.Nesrat se sničím i s někým.Hip hop jsem poslouchal v90letech.První Chaoz,Dephuf projekt Rigor Mortiz byl super.Pak jsem brouzdal v blacku,ale ted jsem narazil na tebe a už tě nepustím
12.01.2013 03:00:44   
 31.  Marty Black   

hele na tvoje songy jsem narazil uplnou náhodou, tvoje muzila neni sic můj šálek čaje.Jsem spíš na Hardcore,Metal,Metalcore,Gridcore ale o to ted nejde víceméně ,,jde o to že nejsem hudební barbar, jedinej styl hudby kterej jsem opravdu neměl rád byl hiphop,rnb, rap ,, ale možná jenom proto ,že ty texty byly samý sračky , o tom já sem borec ja sem king mam okolo sebe samý čupky prostě nejvíc vyhoněnej gangster.Tvoje podání mě hodně zaujalo a mužu říct že poprvý když jsem viděl tvuj klip Ta holka v mym Sklepě .. sem si přehrával furt dokola ,, tvuj pohled na dnešní realitu se mi líbí ,,spousta lidí ma zavřený oči a nechtěj tohle podání přijmout ,a přitom se jim to dnes a deně děje před očima. Ji dobrej vole jen tak dál.
25.12.2012 23:38:14   
 32.  Pornokatolička  

Řezník je pán...Nejvíc na pohodu,dobře se s ním kalí...Je to vzdělanější a rozumnější člověk než vy všichni dohromady..Jen se dal na cestu hororcoru kde všechno říká tak jak je,jak si myslí on a bez zbytečných okecávaček...to je podstata hororu..A to že to některé slabé močky nemůžou ustát..tak to je váš boj..My se vám nesereme do Biebra vy se nám laskavě neserte hororu...
22.12.2012 10:18:54   
 33.  Sráč  

A co lízání pánského řitního věnce?????
11.12.2012 12:51:38   
 34.  Kamil Zeman  

takže se neser do Řezníka, a mazej počambat Tafrobovi a DJ Wichovi kára, ty malá poblitá plesnivá louže poševního slizu z prochcaný 80 letý bezďačky, buzerante prašivej voprcanej nakaženejma psama.
06.12.2012 17:27:06   
 35.  Kamil Zeman  

to by mě zajímalo, co si prosím tě Lukáši vytvořil tak vysoce hodnotného? Pravděpodobně jsi přesvědčen, že se nemáš za co stydět, tak proč se o tvé veledílo nepodělit? Jinak co se týče toho, co je normální poslouchat, to určuješ nejspíš ty sám, že? Nebo co je podle tvého soudu meřítkem normality? Lidé, kteří se většinou ohánějí tím, jak moc jsou normální, většinou postrádají smysl pro pochopení názorů a preferencí ostatních. Ještě si dovolím jednu poznámku - máš vystudovanou teorii hudby nebo podobné hudební vzdělání akademické úrovně? Já jen, že jsi podle tvcýh slov schopen určit, co je a není hudba pro náročné posluchače. Na taková srovnání si totiž mnohdy ani uznávaní hudební odborníci (lidé s hudebním VŠ vzděláním) netroufnou.
06.12.2012 17:02:03   
 36.  Alexx  

Kurva na to že nemám ráda rap ani hiphop tak tebe hochu žeru! Tvoje hudba je masakr, nechápu ty krerény co tvoji hudbu pomlouvaj jsou to čuráci. Jen tak dál!
03.12.2012 05:22:01   
 37.  MrBloodThe  MrBlood207@seznam.cz

Rezniku prosím chtěl bych koupit tvojí masku řekni si cenu dam 300kč
12.11.2012 20:39:51   
 38.  djfifas  filip.eder@seznam.cz

hele prosím vas kde se dá sehnat mas Řezníka ? :)
11.11.2012 18:42:01   
 39.  Řezníková  

Yes,Je to kurva pravda. Nesnáším všecho !! Ale ty mě bavíš !!! A vy ostatní co s tím máte problém. TAK TO KURVA IGNORUTE!!! Nikdo se Vás neprosil o kritiku ani o nějaký názory... tenhle rozhovor je tady pro nás...
02.10.2012 19:40:54   
 40.  kiki  

fí ha lidi... tady čtu většinou názory co řezníka buď uplně milujou nebo úplně nenáviděj :D proč hned něco odsoudíte? vždyť každej má jinej vkus a nikdo vás nenutí aby ste poslouchali zrovna tohle :) podle mě je řezník prostě fajn týpek co řiká pravdu která někomu prostě nevoní... ano, sice by jí mohl řikat i slušně ale to už by nebyl výjimečnej a lidi by neměli na výběr z tolika stylů...
15.09.2012 19:56:27   
 41.  Fuck  

Ty jo je pravda, že prostě řezníkův rap se mě nelíbí nijak mě nezaujal je chytlavý to jo. Myslel jsem si že je to debil, ale jak si tady čtu ten rozhovor a jak to tady vysvětluje o tom že prostě to tak je jen si to nechtěj lidi připustit tak to fakt chápu jen ať haters valí sračky a snaží se každý si jede to svý :-)
28.08.2012 15:24:59   
 42.  masturbátor  gucciarmani@seznam.cz

čus řezniku ses fakt master sice davas trochu brutality ale luxus na devše :).
28.07.2012 16:32:48   
 43.  bůh všech zmrdů  

pičooooo ,tk to je hodně luxusní a vy zmrdi ,co melete za hovna ,že je úchil a další mrdky ,tk vole se běžte zahrabat . . asi ste z jinýho světa vy buzeranti ,běžte si radši poslouchat džastina bíbra vole :D
25.07.2012 12:06:20   
 44.  petra13  

to ze sa vam tento styl hudby nepaci su vase sracky. takze si do guglu napiste tafroba a chodte mu komentovat stranku ako ho moc cmuciQujete a neserte sa sem kazite pekny rozhovor vy 12 rocne deti. aj ja vas lubim :)
31.05.2012 12:13:10   
 45.  horak  

Ja nwm co si ti sraci o sobe mysli je videt ze nechapou co to je jinej styl muziky tak at radsi drzi hubu skurvisini nenavidim je hajzly ale jed svoje repy dal a dal at to ty vymlety mozky konecne pochopi ze tahpe hudba je nejvic je n do toho ses muj vzor a tvoje jmeno je genial. A preju hodne stesti a tomu komu se to nelobi tak at drzi hubu!!!!!!!!
10.03.2012 16:12:52   
 46.  FleaFly  

Miluju RHCP,Metallicu,Nirvanu,Ataxii atd.. Ale sem kurva rad kdyz me DeSade nauci Pero Sat
15.02.2012 00:16:20   
 47.  Znk fanatik  

Lidi proberte se Řeznik a všichni co dělaj horor core se mistři svyho uměni a pro ty co to necapou,tak pičo radši drž hubu.Řezník a všichni horor magoři sou nejlepší,se vubec neda srovnávat s těma sračkama co si říkaj hip hop,spíš by to měl bejt shit hop
05.02.2012 09:16:00   
 48.  Dádule  

Výbornej článek. Neboj se toho a ukaž těm sráčům, co ještě máš ve sklepě. Většina lidí očividně nerozumí tomu, že hudba se vyvíjí do nových forem a člověk je buď přijme nebo ne. Ale neměl by kritizovat lidi, co tomu vývoji napomáhají. Soudí někdo vývojáře automobilek, že chtějí dát jízdě autem novou podobu...? Zamyslete se nad sebou, než někde někoho poserete!
25.01.2012 15:21:19   
 49.  yeah  

Vy ste asi dobře vypatlaní kreténi :D musím se vám smát, řezník je borec a jede si !!!!!!!!!!!!!!!! :D dělej víc tracků, abys mohl nasírat čím dál víc lidí :D
09.01.2012 22:54:51   
 50.  fanda  

JEDU SNUFF PORN GORE PORNO RAP A HORORCORE!!!
08.01.2012 22:29:39   
 51.  m3D!_cz  

Je fakt pravda,že když přijdu ze školy a pustim si Řezníka. Tak žiju v jiným světě a totálně se vypustim. A za poslední dobu jsem si ho dost oblíbil,i když to zní blbě tak je to asi můj vzor. Máš můj obdiv !
04.01.2012 21:09:28   
 52.  Maylo  

I mě jako metalistovi se Řezník prostě kurevsky líbí. Je to trochu jako kdyby Quentin Tarrantino začal vandrovat do rapu. Prostě borec. Ať dál dělá to v čem je tam kurva dobrej!!!!
25.12.2011 02:16:23   
 53.  EPiDEMiK  EPiDEMiK.cancer@seznam.cz

mě se teda Řezník líbí :o) ale nejvíc se mi líbí Hugo Toxxx a jeho hypno styl :))
24.12.2011 14:43:13   
 54.  sahara  intellect.under.zero@seznam.cz

Ted kdo ho tady neustále pomlouvá si asi nečetl proč tohle dělá... jaký smysl mají jeho klipy a texty
01.12.2011 12:08:41   
 55.  Sodomagor  

Miluju tvoje a DeSada texty !!! Nejlepší !!! Už se těším na nové album !!! Máte můj obdiv !!!
28.11.2011 22:31:48   
 56.  Claudia Vomit  

Síce počúvam crust, grind a gore, ale Řezník, to je pre mňa gore takisto... mne je jedno, že jeho hudba je hip-hopová, ale obdivujem jeho texty a fakt ako sám povedal, toto dement nevymyslí takýto text... Řezník je pán a ja ho uznávam... klobúk dolu a teším sa na vystúpenie 3.12. in da HooDoo !!!
28.11.2011 14:54:44   
 57.  eny  

nech sa dá týpek liečiť, to je sila.. je mi z neho na grc,.. a som presvedčená že má nejakú vadu mozgovú......... nemá to ani hlavu ani pätu, žiaden zmysel, ani pointa.. len ubližovanie žene, fekalie a tvrdy sex.. koho toto fascinuje je chorý a mal by sa liečiť
27.11.2011 17:58:44   
 58.  Propichovač blán malých holek  

Jsem rád za tento rozhovor. Řezníka(SG,De Sade,Hrobka a Pitva....) poslouchám prakticky od dob co se objevili. Jediná škoda,že furt jezdí koncertovat do Prahy či Plzně. Zajet někdy na JIH by taky nebyla škoda !
19.11.2011 11:51:32   
 59.  kolotoč  lorenzovad111@email.cz

ten kdo si mysli že je dobrej nebo , že je to pán ste asi hodně vymletý debilovéé !!!!! Fůj je mi z vás špatně !!!!!!!!!!!
14.11.2011 22:01:41   
 60.    

vrchol nevkusu. je mi špatně z toho, kolik lidí tohle peklo považuje za dobrý a ještě si u toho připadá jako nějaká vyšší vrsta, která se nebojí pravdy. je to směšný, nechápu, čeho se řezník svojí tvorbou snaží dosáhnout.
11.11.2011 23:11:27   
 61.  CamESG  

Já řezníka taky poslouchám dlouho, je mi jedno co říkaj. Prostě si borec. Taky to tak vidím, prostě některý texty sou prostě pro prdel tak to beru.. Ale je i text co je fakt pravdivej a co mě oslovil třeba Konečný řešení ... a ano tvé písničky a Desáda jsou odreagující.. a měl bych i jednu prozbu ... poslední dobou se ve zprávách oběvují hodně zpráv o cigánech že kradou bijou lidi, stát jim vše dovolý nebo mají vše zadara.. jestli by nebohl být něakej song o tom.. ve vašem podání je to jedno jak :)..! díky moc :)
10.11.2011 21:35:24   
 62.  gild  vojtech159@seznam.cz

Já Řezníka poslouchám už hodně dlouho a ti lidi co maj furt ty blbý keci tak ať to neposlouchaj a dou do prdele
09.11.2011 22:33:36   
 63.  Bobr  bikerbobr666@seznam.cz

Řezník je Pán!!
08.11.2011 17:48:36   
 64.  gota  filda.gottvald@seznam.cz

nechápu ty lidi, co to prostě nepochopí, říkají tomu hnus atd. Třeba ta holka v mym sklepě je uplně boží písnička. Nejlepší rapper je Řezník. Aspoň pro mě. Taky tě poslouchám už dlouho
26.10.2011 18:42:42   
 65.  Kennedy  TrvalaSvoboda@seznam.cz

Fastcore zdravi Horrorcore... je to odvaz, jo o nakym hudebnim sluchu atd. asi nemuze bejt rec, ale ten hlas a naslaplej pristup plus texty... nedivim se, ze to mainstrem sere.
16.10.2011 20:39:34   
 66.  Píno  

Jsi mistrem svého řemesla Řezníku
13.10.2011 09:41:50   
 67.  Mirek  

Děláš super muziku poslouchám tě už od začátku tvé tvorby
06.10.2011 19:25:17   
 68.  BORRIS ZD   M.Maikro@seznam.cz

si nejlepsi Raper co kdy bylo spatreno na tyhle zjebly zemi. Jedu te furt i sodomu gomoru ste moji inspiraci a nazory mame podobny... a at si te nenavidi nekteri jak chtej ale my Kluci z Klasterce nad Ohri to podporujem co nejvice to jde... trika cd atd.. snazime se tvorit taky ale nemame nic moc produkci ale jedeto cele mestecko KNO hlavne prave ZADARMO DRAHY zmrdi KYWN aka STOLIC a HOUPN aka SSALAM ZD . Tvorte furt tu hudbu at mame co poslouchat . Tak Mir svama ne ze svetem....
05.10.2011 17:01:08   
 69.  lee  leecoprs@seznam.cz

policajti mlátí kluka a vyhrožujouu mu ! MI CHCEME ABY JSI BYL BRUTÁLNĚJŠÍ !!! HORORCORE ...
04.10.2011 12:26:34   
 70.  Memorys  angry_toy@azet.sk

Řezník a DeSade robia najlepšiu hudbu. Vy čo to nechápete, kludne to odsudzujte, aj si nadávajte, no nepomôže vám to. A viete prečo? Pretože my Jedeme Snuff Porn Gore pornorap a HORRORCORE !
03.10.2011 13:21:12   
 71.  Terka  

Já si rozhodně nemyslim,že je to psychopat...jak sám řiká,tvůrce hororů tak nemáme za psychopaty...a četli jste určitě všichni nějakou dost pošahanou knihu a taky nemáte spisovatele na magora.... přečetla jsem si tenhle rozhovor a nemyslim si,že bych třeba tuhle hudbu musela poslouchat,to asi ne,ale odsuzovat to taky nemusim.Myslim že tenhle člověk to má v hlavě srovnaný víc,než většina z vás tady, co nechcete pochopit realitu a žijete si v nějakym svym podělanym snu...
03.10.2011 12:38:14   
 72.  Shluky  

Omg, polovina lidí tu kecá naprostý hovna. Jeho hudba je totální show, a je fakt v pohodě, že to nasírá ostatní .. jen tak dál! A představovat si při prcání to, jak si honí péro? :D libovka :DD
03.10.2011 12:18:04   
 73.  fuckya  

Jen tak dál !
03.10.2011 11:12:47   
 74.  Domina  

Řezník mele dobrý řeči. Má pravdu o horrorech, má pravdu o tom, že se to děje i normálně. Tak ještě pořád nechápu, proč ho lidi odsuzujou nebo spíše jeho hudbu, která je skvělá.
02.10.2011 21:46:10   
 75.  Tess  

Hele, přečetla jsem jen MÁLO z komentářů, ale už při těch prvních mi došlo, komu to prostě nedocvaklo. Já osobně Řezníka neposlouchám a nad klipem jsem se taky pozastavovala.. Ale po tomto článku jsem objevila jakési porozumění.. Neznamená to, že ho začnu poslouchat, ale tak mu nebudu nadávat, ne? Notak lidi, proberte se, každej sme nějakej! :-)
02.10.2011 17:58:09   
 76.  Paulie  

Tento způsob umění zdá se mi poněkud nešťastným...
30.09.2011 22:59:54   
 77.  LAURAC  Enchantress.6@seznam.cz

Ja bych se jen chtela zeptat,jestli pan Reznik navstevuje psychiatrai??? JINAK TO KOMENTOVAT NEBUDU....
30.09.2011 09:15:36   
 78.  jzs deti blby 2  

ja bych tohle bral vsema deseti kdyby toho reznika nekdo znasilnil, tejral a to o cem rapuje zazil,coz o tom dost pochybuju ze neco takovyho zazil na vlastni kuzi pokud jo tak beru vse zpatky a mlcim
29.09.2011 09:54:30   
 79.  jzs deti blby  

ste blby az to pekny neni ubec nevite o cem je hip hop a vse kolem nej a davate tady palec hore nakym srackam v podobne utnu ti hlavu, tece krev, pico zmrde ... dmnc, fakt hovada jen kazite a kazite
29.09.2011 09:43:29   
 80.  BarusZ  

Cha, ,,svatá,, pravda.. Pokud mě něco nasere apod. ... Řezník je u mě v jůtubku puštěnej jako první.. vypnu, mám v uších jen jeho, vžiju se do hudby, a na všechno jebu :) Řezník je pro mě něco jak bůh ! heh
28.09.2011 17:10:28   
 81.  LGarou  

nechápu jak může napsat že to je sračka. Vy se nedíváte na horrory? nečetli ste nikdy karkulku? nečetli Kitici??? Todle je akorát písnička nic víc si myslíte že marty běhá po večerech na náměstí a hledá holku do svího sklepa?? Todle vypovídá o vaši demenci že nedokážete příjmout jiný styly, ale vono to nemá cenu vysvětlovat moje okolí to taky nechápe ale nikomu to necpu tak si naserte
27.09.2011 19:29:01   
 82.  Errorcode  

Rap mám rád, no táto hudba je sračka, odpad a humus v najhoršom slova zmysle. Normálne mi bolo na vracanie ked som to pozrel..škriekanie nezmyslov, ne rap! je to chujovina na n-tú...
27.09.2011 16:05:58   
 83.  Vedral.ová  

Snesu rap o hovnech ale ta holka v mym sklepě je hnus a příjde mi to fakt dementní. Urážení holek umí každej smrad. Nazdar vole.
25.09.2011 13:45:11   
 84.  L.Garou  anky50@seznam.cz

Kua jo rezník mi mluví z duše když přídu ze školy nebo mě něco sere ve škole nebo sem nasranej že jedu v premrdanym busu tak si prdnu do uší pecky a jedu HC pecky :D a ne že bych si představoval uplny vyhynutí lidstva, autogenocidu nebo konečný řešení ale odreaguju se u některejch věcí se zasměju a hlavně mi mluví v některejch věcech přímo z duše. Např. Konečný Řešení sice ten název je dost asi pobuřující ale když si to poslechnete celí pořádně tak tam říká akorát to co si každej myslí ale neřekne to nahlas páč by to byl rasismus nebo něco takovýho :D Sry za gramatiku je pátek večer tak asi výte jak na tom sem :D
23.09.2011 20:34:43   
 85.  Norgo  

Řezník je jedinej hard raper na scéně! Ostatní jsou jen konzumní sráči rapující o svým novým oblečení apod. Ale co rock si s rapem vytírá prdel, tak to je a vždy bylo vy rádoby negři
23.09.2011 20:27:38   
 86.  Neznáš mně   schiemacka@seznam.cz

Je to humus !! ... Fůůůj je mi z toho na blitíí.. !!
22.09.2011 15:33:38   
 87.  fantomas  

ja sem metalista a rap se mi moc nelibil ale kdyz si poslechnu tady reznika apod... tak se odreaguju , zasmeju, pobroukam si rymy atd.. a nechapu lidi co to berou vazne :D to pak padam ze zidle :DD
21.09.2011 17:23:50   
 88.  Butchi  butchipce@email.cz

Jsi novátorský zvíře a zasluhuješ respekt za všechnu práci a snahu a kvalitu . Těšim se do HooDoo až vám přijedu udělat fotoreport . Btw Manželka která nejede rap žádnej, tak tvoje tracky bere a taky se těší do Hoodoo. Uvidíme se ve VIPku. Čus Butchi
20.09.2011 18:28:02   
 89.  Amigo  

Teda tim ze je Reznik mladej Loprais me celkem dostal. Z De Saadem valej fakt nejvetsi pekla a jejich texty jsou bez prikras reality a fakt nechapu jak nejakej ubozak muze srovnavat GR k horrorcorove kapele,nechci rikat ze je to lepsi,nebo naopak horsi,jen je to uplne neco jinyho a ten kdo neco takovyho wbc napise si tu asi leci komplexi ze svyho pidipera,REZNIK NEJVIC!
20.09.2011 08:05:11   
 90.  Dominik  diminikk14@seznam.cz

Řezník a james cole -žižkovský bary ,to je pecka kam se hrabou ostatní !!!
19.09.2011 16:49:34   
 91.  murdar  

Reznika sem si oblibil je to prdel a libi se mi to 100 procent pozityvita jo a golden co tady pise fakt wich neni wich neodsuzuje zadny napady nebo to alespon nikdy nedelal ale lidi se menej a zizkovsky bary dohromady spoluprace s colem myslim kluci dobrej napad a vysledek jeste lepsi meli by ste spolu jeste spolupracovat myslim ze by se vam to hodne vyplatilo bejci tak zatial chalani jebnuty :D
18.09.2011 22:55:14   
 92.  Helmut 35  

pipinky a lidi s omezenou hlavou budou pořád mimo a nechápat. Inteligentní člověk ví, o co jde. Nic víc k tomu říct nejde.
18.09.2011 14:35:43   
 93.  eacr  

Ty vole, je mi nablití z toho, co tady čtu.
17.09.2011 16:24:37   
 94.  mim  

Co na to říct? Řezník je prostě docela inteligentní člověk... a ač hiphop vůbec neposlouchám, jeho horrorcore mě fakt dostalo a sem ta v noci si pouštím -touha vraždit-, je to hodně silnej song.. především řezník má brutální hlas a díky tomu má celej song dost brutální atmosféru.
17.09.2011 10:13:10   
 95.  Psychopat  

Ano Ano Ano... u rozhovoru jsem se i zasmál 14.10 v HOODOO to bude peklo... bude se řádit, klátit a nakupovat CDs
17.09.2011 07:10:08   
 96.  mimo Řiť vkus  

Steelové a Jay dízlové:))) plná diskuze hoven
17.09.2011 00:34:42   
 97.  !TOx!C!  

přesně tak, jako film))
17.09.2011 00:20:35   
 98.  Max  

Golden.. jsi to ty, wichi ? ubozak... a tobe by se libilo, kdyby uplne kazdej rapoval jako GR? Horrorcore je právě v tomhle mnohem flexibilnější než hiphop, poslouchá to i spousta metaláků, rockerů, atd., který by si normální hiphop (třeba ty tvoje GR) nikdy nepustili a přišlo by jim to akorát směšný. Tohle je mnohem víc nadžánrová záležitost.
16.09.2011 23:44:04   
 99.  ubozaci  

jenze tohle je jen znevazovani kultury a stylu ja se nedivim lidem ze nemaj v oblibe rap kdyz vidis idiota kterej nevi ktera bije a jediny co tak nadava a keca o nicem ... je rozdil se podivat na old school rapu nebo lidi typu. majka spirita ... lidi z labelu GR a podobne to je uplne o necem jinym nez tohle
16.09.2011 16:52:33   
 100.  123  

Škoda že rap poslouchají výhradně hlupáci nebo děti jinak by Sodoma Gomora a Cole byli nejslavnější v československu
16.09.2011 15:08:36   
 101.  Golden  

Ne špičkou scény myslím jednoho známého producenta, nebudu jmenovat...
16.09.2011 14:11:41   
 102.  méé  

Nevidím rozdíl v tom, jestli o těchhle věcech napíše někdo knížku, natočí film nebo o tom rapuje.. Je to přinejmenším zajímavý.. zralej do ústavu nebude
16.09.2011 12:47:36   
 103.  ubozaci  

taky je to ovsem vec nazoru to je mi jasny (tak doufam ze sem nenapsal tolik aby si z toho nakej ferda kapl do trenek)
16.09.2011 07:05:24   
 104.  ubozaci  

to je presne to co skodi hip hopu tohle patri nekam do ustavu maximalne, tohle dokaze vymyslet kazdej dusevne nemocnej clovek ... sorry ale je to tak tohle hodte do kose a dete zametat jzs ... nadavat umi fakt kazdej
16.09.2011 06:58:41   
 105.  jj231  tata@mama.cz

l
16.09.2011 00:44:58   
 106.  nwm  

touhle netoleranci mezi vama bude hip hop porad jen kultura pro zamindrakovany idioty ktery maj porad s necim problem,ale je uspech ze aspon nejaky radoby hip hoperi vubec znaj neco jako horrorcore
15.09.2011 22:32:46   
 107.  pyroman  

spicka sceny je hejma !
15.09.2011 20:35:22   
 108.  Max  

Golden.. Špičky naší scény, myslíš třeba Jamese Koula?
15.09.2011 17:43:19   
 109.  Golden  

Jestli se někomu líbí, že kopou holku do hlavy, pálej si čůráky nad zapalovačema a hrajou si s hovnama tak mne teda fakt ne. Jen se u toho odreagujte a tleskejte, ale sorry nejste normální. Špičky naší scény říkají, že je to sračka. Nevidím to jinak.
15.09.2011 13:21:04   
 110.  SER  

konečněěěěěěěěěěě..ŘEZNÍK NA HRADDDDDDD
15.09.2011 10:38:51   
 111.  dr.wossa  wossa82@seznam.cz

řezník to sám vyjádřil nejlíp..zvednul laťku nudnýho a teplýho hip hopu v cz!jen tak dál! :)
15.09.2011 08:12:20   
 112.  Fruni  frunc@email.cz

Řezník je pán ... konečně někdo kdo ví o světě a nebojí se o tom natvrdo rapovat. Všichni ste jenom ovce co se nechaj tou zkurvenou komercí tahat za nos. (malej příklad - pro většinu neznámí hokejisti chcípnou v letadle , všude o tom články a najednou to všechny strašně mrzí ikdyž je ani neznali tak se cpou na staromák a dávaj jim tam svíčky) zamyslete se lidi ... řezník není ten špatnej ten vám jenom odhaluje pravdu který se bohužel všichni bojej a nechtěj jí znát ....
14.09.2011 23:18:04   
 113.  Kár  

Já když sem slyšel Řezníka poprví tak jsem si říkal co to je?.Ale pak semi to začalo líbit a dostkrát se i zasměju.
14.09.2011 22:25:07   
 114.  sh1t  

přesně tak, ten debílek si na to odpověděl sám a dal nám za pravdu ano, máme se čím bavit
14.09.2011 16:31:29   
 115.  666  

Ty blbečku snažíš se mě tady opravovat když to mám napsaný dobře? Když něco nevím tak se do toho neseru že? Ale to ti asi nic neříká. Jen v jediným s tebou souhlasím a to že je dobře že tyhle věci ( horrorcore rap) existují alespoň se máme my normální čím bavit.
14.09.2011 15:45:05   
 116.  Buckyx  

samozrejme tady vetsina lidi posloucha teply rapy. .
14.09.2011 15:24:31   
 117.  Lukáš  

Když už tak zkousnou a ne skousnout že? Jste ztracený, ale je dobře že takový věci existujou, aspoň se máme my normální čím bavit... jo a za náročné posluchače považuju fakt uplně někoho jinýho :D bye
14.09.2011 13:29:20   
 118.  666  

Řezník přišel s něčím novým a je to super, je to jen vaše chyba že to nemůžete skousnout, asi vás někdo držel 10let ve sklepě a rval vám háky do prdelí a proto to teď nemůžete poslouchat.
14.09.2011 12:51:14   
 119.  saw  

"Lukáš" : co to píšeš za hovna? tady je na prvním místě ta filozofie a emoční stav kterej ti tohle dá, a to je parádní uvolnění, zábava, odreagování, nadhled nad světem atd.. a to je pro mě svym zbůsobem umění.. ale pro náročnějšího posluchače ;) pro vrcholový umění si jdu jinam.. málokdo je tak otevřenej a má nadhled aby to opravdu chápal, hold někdo je slabej měkota a nemá na to, nebo na to nemá potřebný IQ..
14.09.2011 12:31:04   
 120.  Lukáš  

Já jsem vytvořil určitě něco mnohem hodnotnějšího než je tohle a máš pravdu že jsem jeden z nich a jsem na to hrdej. Každý představení je větší úspěch než tenhle videoklip :) ale nebudu se hádat
14.09.2011 12:22:01   
 121.  drbal  

je to mrdka a odpad rapu nechapu co to tady vubec dela.borec nema zadnou flow rve do mikrofonu jako debilek a myslis si jakej je to hardcore.rapuje jak uplnej zacatecnik a maskuje to hlasem radobi metalista.
14.09.2011 11:48:09   
 122.  jenda  

A ty jsi zřejmě jeden z nich, že to dobře víš? Copak jsi vytvořil ty?
14.09.2011 09:10:41   
 123.  Lukáš  

Mě teda nejvíc dostává, když nějakej takovejhle máčo napíše, že je těžký vytvořit něco takovýho jako track Holka v mym sklepě. Je to směšný, protože ten člověk asi vůbec neví co je v autorství skutečný hudby a umění opravdu těžký a co ne. Takovejch textů a nesmyslů složí skoro každej den milion herců v divadle, profi muzikantů a skladatelů po světě jen tak pro svoje pobavení nebo když parodujou tyhle slavný kecálisty do mikrofonů, ale trvá jim to asi pět minut a skládaj to z patra. Pak ale jdou a dělaj muziku nebo umění, který se opravdu dá považovat za těžký, ale tohle je maximálně k smíchu.
14.09.2011 08:49:10   
 124.  PabloZ  

Je to jinej styl HH než normálně poslechnu, ale je to hudba a tak si to i poslechnu. Rapuje o kruté pravdě jak se snaží i jiní, ale on to bere z jiné strany než ostatní.. Respekt!!
14.09.2011 07:47:14   
 125.  Roman C.  Redakce@mafiarecords.cz

ppp: díky tomu, že jsi sem vlezl a máš povahu na to, že sem potřebuješ vyjádřit tvůj dementní názor seš něco podobnýho taky :) Co to?: jsme objektivní. Naši fans chtěli rozhovor, mají ho mít.
13.09.2011 22:11:18   
 126.  co to?  

reznik disuje elnina a rytmuse a je tady rozhovor,pofiderni.
13.09.2011 21:48:14   
 127.  jenda  

ppp: Včetně tebe :)
13.09.2011 21:23:15   
 128.  ppp  

už jen na týhle stránce je to samej debil...
13.09.2011 20:06:29   
 129.  rucnicek  

nejvíc mě dostávají lidi co si myslí že je to psychopat kvuli tomu co má v textech kdyz ho člověk potká na koncertě a baví se s ním zjistí že je to normalní člověk jako každý jiný a stejný ožrala jak my všichni :D
13.09.2011 19:09:01   
 130.  wil  

pecka
13.09.2011 19:02:02   
 131.  nick  

jestli někdo říká že to má kvalitu tak si odřezal uči z tý sračky
13.09.2011 18:25:59   
 132.  eacr  

jeden z mála v čr, kterej má, v tom co dělá, obrovskou kvalitu.. X let poslouchám a čím dál lepší.. jen tak dál!
13.09.2011 17:50:38   
 133.  Depend  depend.rapper@seznam.cz

Myslím že tohle má opravdu nádech pro tvrdší povahy ale když si řezníka poslechnu mám ze sebe všechen stress a nasranost pryč
13.09.2011 17:02:10   
 134.  Rekwy  

Po piči tvuj styl se mi hodně libi...něco takoveho neslyším často :)
13.09.2011 16:33:57   
 135.  Respekt  

Seš pro mě borec, ale i tak si o tobě mysilm že jsi úchyl :D
13.09.2011 16:17:38   
 136.  Patrik  

Jak říká dějou se o dost hnusnější a perverznější věci, to snad znamená, že se mi má líbit hudba s metalovým nádechem a k tomu perverzní klip? Nevim nějak to není můj šálek čaje... ale je to jen můj názor. Komu se to líbí nechť to klidně poslouchá dál.
13.09.2011 16:11:56   

galerií: 0   komentářů: 136   zobrazeno: 105456x  
   MafiaTV - poslední videa
 

Marpo ft. Rytmus - Podle sebe (OFFICIAL VIDEO)
 
 
 

IronKap ft. Marpo - Jeden z nich (OFFICIAL VIDEO)
 
 
 

Novacane - Bless (Remix Johnny Youngblood)
 
 
 

Slimo - Purple life (OFFICIAL VIDEO)
 
 
   poslední galerie
   nejčtenější články za poslední měsíc
 
 
 
 
    
   MafiaRecords na Facebooku
 
 
MafiaRecords.cz na Facebooku
 
    
 
    #KRSTNYOTEC
 
 

Krstný Otec / border=
 
 
    
 
    Koncerty / akce
 
 

Krstný Otec / border= The Game live at Prague
 
 
    
   Anketa
 
 
 
  
 
   reklama
 
© mafiarecods.cz  2007-2013   powered by: kulturne.com